شایستگی ها:
دارای شایستگی های بکارگیری استراتژیها و معیارهای رفتار حرفه ای در بازاریابی، گزارش تحلیلی قیمت گذاری بر اساس نام تجاری، بازاریابی با موتورهای جستجو ،بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی بین المللی، برنامه ریزی بازاریابی، بازاریابی واسطه ای(affiliate)، بازاریابی رسانه ای، بکارگیری اکسل در بازاریابی می باشد و با شغل بازاریاب در ارتباط است.
حداقل میزان تحصیلات کارآموز:
پایان دوره متوسطه اول (پایان دوره راهنمایی)
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 50 ساعت
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- ارزیابی بله
برنامه درسی خالی است