شایستگی ها:
شامل شایستگی های تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)، برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)، انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش، تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان، تقسیم بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی(STP) و تدوین هدف های فروش، تدوین برنامه اجرایی فروش و نظارت بر اجرا، طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها، نظارت بر عملکرد نیروهای فروش و بازایابی، باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها می باشد.
و با مشاغل مدیر بازاریابی، تحلیلگر تحقیق بازار و متخصص بازاریابی، مدیر فروش، مهندس فروش در ارتباط است.
حداقل میزان تحصیلات کارآموز:
لیسانس
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 50 ساعت
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- ارزیابی بله
برنامه درسی خالی است