شایستگی ها:
شایستگی هایی از قبیل ارتباط با واحدهای سیستم سازمانی و ارباب رجوع – انجام امور استخدامی و تشکیل پرونده پرسنلی – اجرای احکام بر اساس قوانین و مقررات اداری، رفاهی، بیمه و بازنشستگی – مکاتبات اداری، نگارش و گزارش نویسی – اجرای طرح طبقه بندی مشاغل – تهیه آمار و اطلاعات نیروی انسانی – ثبت ورود و خروج نیروی انسانی – نگهداری و حفظ اسناد و مدارک امور اداری – تفکیک اوراق و اسناد زائد جهت امحاء و تندخوانی می باشد و با کارشناس امور اداری در ارتباط است.
حداقل میزان تحصیلات کارآموز:
پایان دوره متوسطه اول (پایان دوره راهنمایی)
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 10 week
- زبان فارسی
- دانشجویان 1
- ارزیابی بله
برنامه درسی خالی است